VERZEND- EN RETOURBELEID

Verzending

Wat zijn de verzendkosten?

Alle bestellingen worden verzonden door PostNL met de bijbehorende tarieven. De kosten voor een brievenbuspakje binnen Nederland bedragen €4,15 en voor een pakket €6,75 (incl. 21% BTW). De pakketten worden verzonden met track & trace-code. 

Het is ook mogelijk je brievenbuspakje met lagere verzendkosten zonder track & trace-code te versturen. LET OP: Dit is volledig op eigen risico. Mijn Boetiekje is dan niet aansprakelijk voor vermissing van je pakketje. De kosten van deze verzendmethode zijn afhankelijk van het gewicht van het pakketje.

Hoe kan ik mijn bestelling volgen?

Je kunt je bestelling volgen met een track & trace-code van PostNL, welke je per mail ontvangt.

Wat zijn de levertijden?

Wij streven er naar alle bestellingen binnen 1-3 werkdagen te verzenden. PostNL bezorgt pakketten onder normale omstandigheden op de eerstvolgende bezorgdag (maandag t/m zaterdag). Houd in het weekend en rondom feestdagen rekening met een langere levertijd. Mijn Boetiekje is niet verantwoordelijk voor langere levertijden ontstaan door PostNL.

Is het mogelijk mijn bestelling op te halen?

Zeker! Het is mogelijk om je bestelling, vrij van verzendkosten, af te halen op het postadres: Molenplein 68, 2382 BT Zoeterwoude-Rijndijk. LET OP: Afhalen van je bestelling kan enkel op afspraak. Wij nemen hiervoor contact met je op.

Retourneren

Hoe kan ik mijn bestelling retourneren?

Indien je een gedeelte of de hele bestelling wilt retourneren is dit mogelijk binnen 14 dagen na ontvangst naar het volgende adres:

Mijn Boetiekje

Molenplein 68

2382 BT Zoeterwoude

 

Wij vragen je het retourformulier ingevuld bij te voegen in het pakket. Wanneer je niet beschikt over een printer kun je het retourformulier ook digitaal versturen naar info@mijnboetiekje.nl . Vergeet hierbij geen briefje met je naam, e-mail en ordernummer in het pakket bij te voegen.

Indien u gebruik maakt van het herroepingsrecht moet u het product met alle geleverde toebehoren in de originele staat en verpakking, ongedragen en ongebruikt, aan ons retour sturen. Wanneer het product of de geleverde toebehoren beschadigd zijn kan het product niet geretourneerd worden of wordt er waardevermindering aan u doorberekend. Retourkosten zijn voor eigen rekening. Houd er rekening mee dat u het product terugstuurt op uw eigen risico. Daarom adviseren wij u het product met een track & trace-code te verzenden zodat u bij vermissing van het pakket een onderzoek kan starten bij het desbetreffende postbedrijf. Gepersonaliseerde artikelen kunnen niet geretourneerd worden.

Het bedrag van het geretourneerde product zal zo spoedig mogelijk, uiterlijk binnen 10 werkdagen, na ontvangst van de retourzending terug betaald worden. 

Kan ik mijn bestelling ook retourneren op het postadres?

Zeker! Je kunt de item(s) gratis retourneren op het postadres: Molenplein 68,  2382 BT Zoeterwoude-Rijndijk. LET OP: Retourneren van je bestelling kan enkel op afspraak.

Kan ik items (om)ruilen?

Het is enkel mogelijk om items te ruilen op het postadres: Molenplein 68, 2382 BT Zoeterwoude-Rijndijk. LET OP: Ruilen van items gaat enkel op afspraak. 

Het is helaas niet mogelijk om een item per post te ruilen voor een ander item. Stuur in dit geval je item(s) retour. Deze wordt, indien het aan de voorwaarden voldoet, gecrediteerd. Je kunt in de tussentijd het andere item bestellen via onze webshop.